"Zήσε σα να 'ταν να πεθάνεις αύριο - μάθε σα να 'ταν να ζείς για πάντα" - GAHNDI MAHATMA

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Σ' αγαπώ γιατί..


Σ' αγαπώ γιατί κατοίκησες στη Ψυχή μου 

Σ' αγαπώ γιατί το χάδι σου ξύπνησε το χαμόγελο μου 

Σ' αγαπώ γιατί οι μυρωδιές σου μέθυσαν το κορμί μου 

Σ' αγαπώ γιατί ο ψίθυρος σου αγκάλιασε τη καρδιά μου 

Σ' αγαπώ γιατί η φωνή σου νανούρισε το φόβο μου 

Σ' αγαπώ γιατί το φιλί σου χρωμάτισε τα όνειρά μου 

Σ' αγαπώ γιατί τα χείλη σου ήπιαν τα δάκρυα μου 

Σ' αγαπώ γιατί τα χέρια σου χάιδεψαν το όνειρο μου 

Σ' αγαπώ γιατί τα μάτια σου χαμογέλασαν 

Σ' αγαπώ γιατί τ' όνομα σου ξύπνησε το βλέμμα μου 

Σ' αγαπώ γιατί η θύμηση σου με βοήθησε να διασχίσω τη θάλασσα..



 .. Μάθε μου την γλώσσα που μιλάς
Να ξέρω τι μου λες σαν με φιλάς ..
Μάθε μου ποιες λέξεις να σου πω
Να σου τραγουδήσω σ' αγαπώ
Να σου τραγουδήσω σ' αγαπώ.. 

1 σχόλιο:

  1. ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ, ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ/Η..
    ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ/Η, ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή